onsdag 30 juli 2008

Besök från Danmark

Igår kom min storasyster M med familj på besök. Gud de e typ 7 år sen vi träffades sist.
Tyvär va jag väldigt dålig igår så jag kunde inte va me alla över hos pappa men syster M o nytillskottet V 11 månader kom över till mamma där jag va.

De va väldigt trevligt o träffas igen efter alla år. Bara synd att jag inte mådde bättre så jag kunde umgåts mer. O lilla V ett sånt vackert litet barn med så stora blå ögon. V äldre brödrara M och V va över hos pappa så dem hann jag inte träffa tyvär.
Men lillasyster o jag pratade om att åka ner o hällsa på dem nån dag.
M fick lite presenter. 2 tröjor ett par snygga byxor och en stor o bra zipptröja till kalla kvällar o den kommande hösten.


Jag o M, 15 års skillnad men ändå 1 barn i samma ålder.. Så härligt!


M och toppen på V.

M och V pratade en massa ihopa.


Villka söta kusiner.

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online