torsdag 25 december 2008

Dagen efter dopparedagen

Så va all julfirande över. Vi hade en väldigt trevlig och lugn julafton. Julklappar i massvis och väldoftande julmat.
Självklart såg vi på kalle Anka och ett päron till farsan de e ju stående varje jul.

Så har vi ju en liten julöverraskning till.
M skall bli storebror. Den 30 juli är de uträknat till.
De va kanske inte så jätteplanerat. Jag hade ju satt in en spiral men den funkade tydligen inte.
När vi fick reda på att de va ett litet liv där inne så visste vi med en gång att de va meningen. De e väldigt ovanligt att man blir gravid när man har spiral, 2 av 100 enligt statistiken.

Nu e de 3 veckor sedan jag tog ut spiralen och jag mår bra och känner mig strålande. =)
De e vårt lilla julmirakel och vi är så tacksamma att vi ska bli förälder ännu en gång.

God Jul o God fortsättning till er alla. =)

1 kommentar:

Zazza sa...

Ibland ska man inte fråga varför eller undra hur. Ibland ska man bara ta imot med öppna armar och så mycket kärlek ni har så räcker det till en mer. Min räcker ivarjefall också till detta lilla nya liv. Du vet att jag är där för dig och dina barn nu och för alltid
Kramizar MA

 

blogger templates | Make Money Online