onsdag 4 mars 2009

Ultraljuds bilderna

Här ser man vårt barn. Ett friskt litet knyte som rörde på sig som jag vet inte vad i magen. hihi.
På översta bilden ser man hur barnet ligger med ryggen upp och huvudet ner till höger. Och på nedersta bilden ser man en fot. *snyft* en sån liiiten fot barnet har.
Har undrat en del över varför jag ej kännt sparkar än men de hade sin naturliga förklaring. Min moderkaka sitter fram mot magen o tar alla sparkarna. Men tids nog tror jag att jag kommer känna de STORA sparkarna. Då magen ser ut som på Alien filmerna. haha =D
Jag fick ett nytt BF dag. Så den nya barnet är beräknat till den 27 Juli nu.

Åhh de känns verkligen verkligt efter man varigt på UL. Låg ner i ca 35 minuter och bara njöt. Barnmorskan visade allt på bebisen o mätte o hade sig. Jag och sambon är så lyckliga. =)
Att jag ens blev gravid trots spiral är ett mirakel. Och vi glädjer oss mycket att bli föräldrar igen.

M har börjat pussa på sin mammas mage nu. En sån omtänksam blivande storebror han är.

2 kommentarer:

Zazza sa...

ÅÅÅÅÅ Sånt litet knyte. Vad jag längtar efter krumme. Nu får vi snart börja sy lite bäbiskläder eller? Kramizar MA Mommo

Anonym sa...

Små små fötter.
Händer så fina,
de bara väntar.
Ett hjärta där bankar
Tre där längtar



peerpede

 

blogger templates | Make Money Online