fredag 25 september 2009

Älskade ungar

Big M

Mini M

När jag blev gravid med Big M förstod jag inte hur jag någonsin skulle kunna älska ett barn lika mycket som jag älskade min sambo. Men ut kom min pojk och sen kom en obeskrivlig kärlek till det lilla barnet..
Och när jag blev gravid med Mini M var det samma visa igen. Huuur skall jag kunna ha kärlek till ett till barn + Big M + sambon.? Men när min lilla tös kom till världen förstod jag att kärleken har inget slut. Tvärtom fylls man upp av mer kärlek varje dag från dessa underbara barn man fått.
Vill inte ens tänka på hur mitt liv hade sett ut utan mina barn.

1 kommentar:

Zazza sa...

Ja, jag kan bara hålla med att det är älskvärda barn som du och Tommy har fått. Lillan liknar dig på en prick när du var i samma ålder. Det lovar ju gott hon blir garanterat lika vacker som du. Kram, kram, kram MA

 

blogger templates | Make Money Online