måndag 16 juni 2008

1 år..

I fredags fyllde min underbara lilla son 1 år.. Man kan inte förstå att de gått så fort.
De firade vi med ett litet kalas. G Mormor kom me o firade M. De va en mkt mysig dag.. Av mig o sambon fick han en jätte fotboll och en hammare med knasiga ljud. Sen fick han pengar, trä tågbana och ett strå smultron. =) De smaskade M glubskt i sig.. hihi

Idag e lillsiss på sjukhuset i Hässleholm. Usch man känner sig så hjälplös. Mamma följer iaf me hennne så hon inte e ensam. Annors hade jag följt med om inte mamma kunde..
Va stark syster..
Jag hoppas att nästa gång jag är på sjukhus själv e när M:s syskon skall födas. Gillar inte de stället.

Har knappt kunna sova inatt, jag e sååå jävla förkyld, sjuk o hostig.. De e snart en månad jag vatt dålig.. Orkar inte va sjuk mer..

1 kommentar:

Nell sa...

jo då.. jag klarade mig....
men nu ska man dricka som ett svin.... usch...=3

 

blogger templates | Make Money Online