fredag 27 juni 2008

Sönderhostade lungor


Detta består min dag av nu.

Mamma övertalade mig igår att ringa till vårcentralen o beställa tid. Jag har fan vatt sjuk långt över en månad nu och med en hemsk hosta.. Iaf så fick jag tid senare samma dag hos en jätte trevlig kvinnlig läkare. Ett stick i fingret avslöjade att jag hade 68 i sänka, ajaj. Hon skrev ut Antibiotika och hostmedecin till mig. Så igår började jag min 10 dagars kur. Så de va tur att mamma fick mig att ringa dit. Hade kanske blivit mkt värre annors.
Jag hoppas verkligen att jag e bra nog att följa med till Astrid Lindgrens värld imorgon, men det ser inte låvande ut.
Snart fyller M:s kusin L år. 3 hela år har hon blivit. Tänka sig villken stor o duktig tös hon är. Hon hade precis fyllt 1 år när jag träffade henne för första gången. Och lilla M döptes på midsommardagen. Vi kunde tyvär inte komma men de blir nog en liten present till henne när vi ses.
Nu sitter M o jag o delar på en burk mandarinklyftor. mums.=)

Lille gubben i en alldeles för stor tröja. thihi

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online