torsdag 5 februari 2009

Se de snöar

Detta mötte min syn genom vardagsrumsfönstret. SNÖ underbar vit snö.. Får se om M blir lite bättre sen så kan vi ut o leka i snön o åka pulka.. Whiiii.. fan så kul att snön äntligen kom..
Plötsligt får jag en mini panik inom mig.. Namn..! Va skall bebben heta.. Jisses va namn de finns o välja på.. Jag vet att de e 5 månader kvar men ändå.. De e ju ett av de svåraste val man gör som blivande förälder.
Iaf så har jag blivit helt besatt av denna sidan Svenska namn.. Haha de finns en namngenerator som med hjälp av mammans o pappans namn väljer ut passande namn till barnet. Och enligt den skall en pojke heta Edvard och en flicka Ebba.. De e inte namn jag gillar iaf.. Men de e en kul grej bara.. hihi

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad med "Malte"?
Ett gott namn där går bra med Milton...

 

blogger templates | Make Money Online