måndag 2 februari 2009

Vi firar...


Min blogg som fyller 1 år idag...! Grattis bloggen.. hehe..
Men mest firar vi ju mig och Sambon som har varit ihop i 3 långa år idag. Sambon var ute och köpte smörgårdstårta och päronsoda. Och de va precis vad min mage önskade.. hih..
För exakt 3 år sedan träffades vi på Hässleholm tågstation för första gången IRL (nördspråk för i verkligheten).
Med ett litet knyte på väg kan man ju inget annat än att bada i kärlek och lycka just nu.. Guuud va jag längtar till UL i mars. Vill ju se de lilla livet. Har dock redan sett ett VUL, men den va ju bara en liten räka då.... hih..

Nej nu skall jag o sambon se End of days filmen och njuta av varandras sällskap..

1 kommentar:

Zazza sa...

Grattis till både 1-årsdagen för bloggen och 3-årsdagen för dig och Tommy. Tänk vad tiden går snabbt. Snart har ni två barn också. Va härligt jag glädjer mig till Miltons lillasysterbror. Kramizar till er båda två + Mille. Ma,svärma,mommo

 

blogger templates | Make Money Online