tisdag 14 april 2009

8 dagar i Skövde

Sötnosen i väntan på hemfärd på Göteborg station

Idag kom vi hem efter 8 dagar i min sambos hemstad. Med massor med god mat och härliga familjeträffar kan man inte önska sig en bättre påsk. Sonen va superlycklig när han träffade kusin L igen. "Diddi" fick hon heta då M inte riktigt kan uttala L än. L:s lillasyster M tyckte mest att sonen var stor o busig. Hehe.
Vi har vatt hos Sambons systrar och mormor på besök me. Systrarna bygger om och renoverar deras hem och det är så kul o få se deras hus växa upp och ändras. =)
Nu sitter man hemma igen. Och jag förstår verkligen när man säger "borta bra men hemma bäst". Nu är det massor som skall fixas här hemma och min kallender är fullspäckad igen. Det viktigaste är iaf att vi har tid till M:s operation i Lund. Den tiden har vi väntat på i över ett halvår.
Men nu skall jag bara ta det lugnt och vila mina stackars höfter.

1 kommentar:

Zazza sa...

Härligt med semester men det är skönt att vara hemma också. Hoppas nu Mille blir bra snart och att vi kan som planerat åka ner till Lund på måndagmorron och få operationen överstökad. Kramizar MA MOMMO

 

blogger templates | Make Money Online