onsdag 6 maj 2009

Efter halsbränna kommer benkramp

Vaknade innan kl 5 imorse av att min ena vad krampade sig.. Stackars sambon blev väckt av vrål o putt i ryggen för att sen dra upp mig ur sängen så jag kunde hoppa runder.. Fyy fan villken jävla smärta.. Kunde ej somna om för rädslan att krampen skulle komma tillbaka var för stor..
Det e ingen dans på rosor att vara gravid.. Vägen till förlossningen känns lång, hallsbränn, kramp och foglossningsfull just nu.. Jag kan glädja mig med att vågen BARA visar 5 kg + iaf. Hittade ett papper från min förra graviditet där det stod att jag hade gått upp 8 kg i månad 5 med M i magen.
Så 5 kg på 7 månader låter mycket rimligt när man har i åtanke att jag var överviktig från början.

Klappar på magen. Hur skall man kunna komma på ett namn till dig.?

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online