söndag 17 maj 2009

M på lekplatsen

Gullungen på lekplatsen
(stackaren har blått öga efter en stor smäll in i ett bord)


Mamma hjälper M komma upp

I torsdags var vi på lekplatsen med M o lekte lite. Passar på o ha så mycket ensamtid med M som möjligt nu innan den nya bebisen kommer..
Jäkla foglossning man har nu. Ibland går det fint men aj aj när det knäcker och bränner i höfterna. Tur att jag har kvar min krycka sen förra graviditeten. Den hjälper mig fram i hemmet om kvällarna..
Bara 71 dagar kvar tills man blir tvåbarnsmamma.. Shit.. TVÅbarnsmamma.. Ja så kommer livet se ut för mig snart... O jag ser fram imot det med glädje o en aning sund oro.. =)

1 kommentar:

Zazza sa...

Och jag glädjer mig till att bli tvåbarnsmormor. Du vet att jag hjälper dig så mycket jag kan. Njut av lille M nu för snart är han stora M.
Kramizar MA

 

blogger templates | Make Money Online