lördag 13 september 2008

Nya soffor

Fåtölj, 3:a och en 2:a.


Mammas kompis C:s dotter med familj skulle upp och besöka C idag ända från Danmark. De skall överta hennes röda skinnsoffa och ville bli av med deras gamla svarta skinnsoffor och fåtölj. Så C frågade om jag ville ha dem o såklart sa jag ja tack. Hade ingen aning om hur de såg ut förens de kom. Guuuud va sköna o mjuka skinnsoffor. och de ser inte ens använda ut. Fåtöljen blev sambon förälskad i med en gång. Man kan fälla upp benstöd och fälla tillbaka ryggstödet. En riktig vilostol. Äntligen har vi soffor igen. Har varigt utan i nog 7-8 månader nu.
M har blivit riktigt duktig på att klättra i sofforna redan hihi.
På måndag så börjar M hos en dagmamma. Jag skall vara med och skola in han i 14 dagar. Gud va nervös jag är. Som första skoldagen pirr. Men jag tror det kommer gå bra. De kommer va roligt för M att träffa andra barn med. Får berätta mer om hur det gick på måndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan alla..

Ville bara säga: va kul med nya soffor! Jättefina!
Kom väl till pass kan jag tro.

Ha det bra så ses vi snart!
Pussa Lille mille från mig!

Linda

 

blogger templates | Make Money Online