onsdag 15 juli 2009

Besök från Danmark

De 4 kusinerna..

Moster o M på lekplatsen

Massa lek o bus hela tiden

M visar Kusin V hur vi dricker låtsas te i Sverige =)


Igår kom min syster o hennes man på besök från Danmark. Med sig hade de sina 3 goa ungar. Det blev mycket folk i vår lilla 2:a. 11 personer allt som allt. Puuh.. Jag längtar tills den 20 då vi får nycklen till 3:an.
Men det var jätte trevligt och det var kul o prata danska igen, Fast sambon tyckte det var konstigt att höra mig tala ett annat språk sådär plötsligt. Men så är det o va ihop me en halvdansk. hihi.. De kommer nog upp igen på besök när lillbebben e född.. Klart storasyster skall snusa på nyfödd bebis.. Finns de nått goare.. Gud va jag längtar efter att hålla vårt lilla barn i min famn..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja Ida, det var en "dejlig" dag jag sent skal glömma...
PP

 

blogger templates | Make Money Online