måndag 6 juli 2009

Varit hos läkare

Så ser mina fötter ut varje dag nu.

Har ju helt skippat min barnmorska nu så jag tog kontakt med vårdcentralen och beställde en tid till läkare för att ta lite prover o sånt.
Vilket bemötande.! Trevlig professionell manlig läkare. Det togs urinprov, blodtryck, blodvärde och jag vägdes. Och allt såg fint ut. Vi pratade om min foglossning och han kollade på mina svullna fötter och ben. Han kollade även om huvudet på bebisen var fixerat än och lyssnade på barnets hjärta. Huvudet är neråt men det är fortfarande lite "löst". Och hjärtat slog så fint. =)

Det fanns inget annat jag kan göra än att vila mina svullna fötter o vänta på förlossningen.
Måste säga att han var bättre än min vanliga barnmorska.

1 kommentar:

Zazza sa...

Nu gäller det bara att hålla ut dom sista dagarna. Du är så duktig och vilar så i dig själv att det är härligt att se. Med dig inställning går allt helt säkert fint. Kramizar MA

 

blogger templates | Make Money Online