torsdag 23 juli 2009

Spännande in i det sista

Känns som man har många meloner i magen nu.
4 dagar = en evighet..
Ja så känns det iaf.. Nu är det drygt och tungt att vänta.. Är i vecka 40 nu och tydligen byts fostervattnet ut var 3 timme. Jag tror absolut det stämmer för jag springer till toan HELA tiden. Och klart mest om natten..
Vi är mitt uppe i flytten nu och hela hemmet e upponer.. I morgon flyttar vi över sängarna i nya lägenheten det är de sista vi flyttar.. Ska bli så jäkla skönt med ett rum till, sonen behöver verkligen sitt eget rum nu.. Har 1000 ideer till barnrummet hihi.. Men skall inte stressa tycker om att bo in mig och låta rummen forma sig över tid..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag vet hur drygt det är efter 5 barn men du får en underbar belöning efteråt. Lycka till med nya barnet.

Kram Eva

Emma sa...

Grattis till er lilla flicka, hoppas allt gick bra- Emma och Emelie med familjer

Anonym sa...

Hej!

Grattis till lilla flickan. Visst är allt underbart nu när det är över även om ni är mitt i flytt och allt. Ha det bra och många kramar till er alla fyra.

Kram Eva

Ps. Mormor mår oxå bra med två godingar.

 

blogger templates | Make Money Online